Najczęściej zadawane pytania i wątpliwości

Oto najczęściej pojawiające się wątpliwości użytkowników dotyczące internetu i stawiane nam pytania. Lista pytań i odpowiedzi nie jest zamknięta. Czekamy na kolejne zgłoszenia.


Nasza oferta ulega częstej zmianie
W takiej sytuacji internet jest wręcz idealnym środkiem komunikacji, ponieważ daje możliwość prezentacji zawsze aktualnych informacji. Strony internetowe mogą być na bieżąco modyfikowane. Stronę internetową uaktualniać może webmaster lub możecie Państwo zmiany wprowadzać samodzielnie.
 
W naszym sklepie jest mnóstwo towarów i nie sposób o nich wszystkich napisać
Nie trzeba pisać o wszystkim. Wystarczy zainteresować klienta ciekawymi produktami lub promocjami i zachęcić do przyjścia do sklepu.
 
Już jesteśmy w internecie, w katalogu firm
Posiadanie własnej firmowej strony internetowej jest niezbędne, ponieważ strony są indeksowane przez wyszukiwarki internetowe, natomiast zapisy w bazach danych i katalogach nie zawsze. Informacja, której nie ma w wyszukiwarce praktycznie nie istnieje. Trudno do niej trafić, nie jest więc czytana.
 
Działamy lokalnie i informacja o nas w świecie nie jest potrzebna
Państwa sąsiedzi korzystający z internetu zainteresowani są właśnie firmami działającymi na rynku lokalnym. Nie zapominajcie Państwo o nich, przecież to Państwa klienci. Dostawcy towarów, wyrobów i usług też chcą do Państwa trafić.
 
Jesteśmy za małą firmą
Internet nie jest 'wielkim światem' zarezerwowanym tylko dla największych. To szansa dla małych firm. W prasie, radiu, telewizji dobre miejsce na reklamę, dobra pora transmisji reklamy wiąże się z wysokimi opłatami. W internecie strona za grosze jest równie łatwo dostępna, jak serwis informacyjny dużej firmy.
 
Znamy wszystkich naszych klientów
Informację zamieszczoną w internecie przeglądać będą nie tylko Państwa klienci, ale także np. dostawcy. Jeżeli mają do Państwa dotrzeć, muszą wiedzieć o Państwa istnieniu.
 
Nasi klienci nie korzystają z internetu
To mało prawdopodobne.
 
Nie mamy komputera
Brak komputera nie oznacza braku możliwości promowania własnej firmy w internecie. Informacje o firmie umieszczane są na serwerach (komputerach) dostawcy usług internetowych.
 
Wolimy reklamę w prasie i/lub reklamę bezpośrednią
Jedna forma reklamy nie wyklucza drugiej. Reklama internetowa może być doskonałym uzupełnieniem innych działań marketingowych. Jest pełniejsza i zawsze aktualna. Jest dostępna 24 godz./dobę, a klient możne do niej dotrzeć i wrócić zawsze wtedy, gdy jest mu potrzebna.
 

UWAGA. To jedynie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wątpliwości. Jeżeli macie Państwo pytania, prosimy o kontakt.